![]() |
Met restaurant Ayla maakt Mess Rotterdam weer een klein beetje meer wereldstadNa succes Biergarten, Ontbijtbar en The Suicide Club nu restaurant aan het Kruisplein geïnspireerd op de mediterrane keuken |
BRAND Urban Agency Magazine 1 november 2016 134x bekeken |
![]() |
Walk'in RotterdamWalk'in Rotterdam is dit jaar weer terug met een nieuwe editie van het route evenement. Dit jaar zoeken we deelnemers met verhalen over die stad die ze graag met andere delen. |
BRAND Urban Agency Magazine 9 augustus 2016 125x bekeken |
![]() |
Stadspodium GrotekerkpleinHet Grotekerkplein in Rotterdam is dit jaar dé plek waar je heerlijk je zomer kunt doorbrengen. |
BRAND Urban Agency Festivals 18 mei 2016 35x bekeken |
PLAY! FestivalFestival PLAY! zet de Doelen op zaterdagavond 21 mei volledig in het teken van fantastische acts in dans, muziek, mode, theater en woordkunst. |
BRAND Urban Agency Festivals 18 mei 2016 38x bekeken |
|
![]() |
Laatste kans op de Rotterdamse StartersprijsStartende ondernemers maken kans op een gratis kantoor voor 1 jaar |
BRAND Urban Agency Magazine 7 april 2016 98x bekeken |
![]() |
Rotterdamse DakendagenJe kan het dak op! Alweer... |
BRAND Urban Agency Festivals 15 februari 2016 68x bekeken |
![]() |
Nieuw seizoen Stadspodium Rotterdam gaat 3 mei van startHet Stadspodium wordt opnieuw dé plek voor dans in alle soorten en stijlen. Het Stadspodium-seizoen loopt van 3 mei tot half september 2015 en alle activiteiten zijn gratis toegankelijk. Maar er is meer! Extra kinderactiviteiten in de zomer en het Flying Grass Carpet is neergestreken dat uitnodigt tot picknicken en zonnebaden op het plein. Ook nieuw op het plein is de horeca. |
BRAND Urban Agency Uitnodiging 10 april 2015 112x bekeken |
![]() |
China Light FestivalDe komende donkere wintermaanden worden in Utrecht verlicht met een wel heel bijzonder evenement. Twee jaar na het succes in Rotterdam strijkt het China Light festival opnieuw neer in Nederland. Dit keer is het de beurt aan de Botanische Tuinen op de Uithof. Van 21 november 2014 t/m 4 januari 2015 zijn daar tientallen lichtsculpturen te bewonderen. Bijpassende Aziatische hapjes en drankjes en optredens maken een bezoek aan het evenement compleet. Het belooft een bijzonder avondje uit te worden voor zowel families als stellen, vriendenclubs en collega’s. |
BRAND Urban Agency Magazine 13 oktober 2014 86x bekeken |
![]() |
Ontdek de stad aan de hand van een localWist je dat de volkshit ‘Oh Amsterdam’ geschreven werd in Rotterdam? Of dat het grootste kunstwerk ter wereld hier te vinden is? Bezoekers van de stad leren met de gratis app Rotterdam Routes de stad op een heel andere manier kennen. Zelfs de meest doorgewinterde Rotterdammer ontdekt waarschijnlijk nog onbekende kanten van zijn stad. Rotterdam Routes is vanaf 20 september gratis te downloaden in App Store en Google Play. De routes zijn in het Nederlands en Engels te volgen en de app bevat rijk beeldmateriaal uit heden en verleden. |
BRAND Urban Agency Persbericht 1 oktober 2014 107x bekeken |
![]() |
Urban Picnic ter ere van opening Luchtsingel uitgesteldSlechte weersverwachtingen dwingen het evenement van zondag 24 augustus uit te stellen. De voorspellingen beloven weinig goeds de komende week. Met veel regen en een schamele 18 graden zal zondag 24 augustus eerder een gure herfstdag zijn dan een uitnodiging voor een zomerse picknick. Om die reden zien architectenbureau ZUS, de Internationale Architectuur Biennale Rotterdam en alle andere partners zich genoodzaakt de aangekondigde Urban Picnic te annuleren. Dit feestelijke event zou de opening van de Luchtsingel markeren en tevens de afsluiting zijn van IABR–2014–URBAN BY NATURE –. De opening van de Luchtsingel, winnaar van het Stadsinitiatief 2012, wordt verzet. Die dag zal minister Melanie Schultz de verbinding tussen Rotterdam noord en centrum officieel openen. De Urban Picnic wordt verplaatst naar een zonniger moment. Zodra deze data bekend zijn, worden deze opnieuw aangekondigd. |
BRAND Urban Agency Persbericht 11 augustus 2014 128x bekeken |
![]() |
Route du NordOntdek high art tot underground in het Zomerhofkwartier |
BRAND Urban Agency Magazine 16 juli 2014 99x bekeken |
![]() |
1e Rotterdam International Art Fair: 12 en 13 september, LaurenskerkNa Barcelona, Wenen, Oxford en Tokyo is het nu de beurt aan de Maasstad. |
BRAND Urban Agency Magazine 13 mei 2014 114x bekeken |
![]() |
OPEN Rotterdam LiveDe maandelijkse show over leven, wonen en werken in Rotterdam. Wil je weten wat er speelt in jouw stad of stadsgenoten vertellen wat ze niet mogen missen de komende periode? Dan is deze show voor jou! |
BRAND Urban Agency Magazine 4 april 2014 86x bekeken |
![]() |
Dansen, ontmoeten en genieten bij het StadspodiumEen zomer vol muziek en dans in hartje Rotterdam. Op en rond het sfeervolle plein bij de Laurenskerk kunnen Rotterdammers deze zomer weer terecht voor muziek en dans in alle soorten en stijlen. Het Stadspodium-seizoen gaat weer van start. Buurtbewoner, toerist of winkelend publiek; iedereen is welkom op het Grotekerkplein om te genieten van wekelijkse optredens en activiteiten. Nieuw dit jaar zijn de Buitensalons op zondag waarin iedere week een andere dansstijl aan bod komt. Het Stadspodium-seizoen is van 27 april tot half september 2014 en is gratis toegankelijk. |
BRAND Urban Agency Persbericht 2 april 2014 94x bekeken |
![]() |
Route du Nord LightVan woensdag 5 t/m zondag 9 februari 2014 presenteert de tweede editie van Route du Nord Light werk van tien (inter)nationale kunstenaars: bijzondere beeldende kunst, muziek en literatuur met de focus op lichtkunst. Aangevuld met een Rotterdams muziek- en literatuurprogramma zullen Roodkapje, BAR, BIRD en Zomerhofstraat 69 en 71 stralen. |
BRAND Urban Agency Festivals 20 december 2013 89x bekeken |
![]() |
Food excursies tijdens het World Food FestivalMet je neus in de koffie, je handen in het deeg of je haar in een hygiënisch netje. De World Food Festival excursies geven je een kijkje in de keuken bij toonaangevende Rotterdamse foodbedrijven. |
BRAND Urban Agency Festivals 13 september 2013 88x bekeken |
![]() |
24 uur SUBcultuurMasterclasses van ‘local heroes’, dance- en rapbattles, blockparties, films, live optredens en DJ’s. Het gebied rondom het Schieblock in Rotterdam transformeert in een hotspot voor hiphop- en cultuurliefhebbers. Tijdens de eerste editie van 24 uur SUBcultuur ontdekken bezoekers op tien verschillende locaties alle ins en outs van de rijke Rotterdamse hiphopcultuur. En dat tijdens de opening van het culturele seizoen in Rotterdam, van zaterdag 14 september 17.00 uur tot zondag 15 september 17.00 uur, 24 uur lang. |
BRAND Urban Agency Uitnodiging 23 juli 2013 109x bekeken |